...

 

تو غصه دار، من غصه دار
 پس واسه چی بیاد بهار؟

تو بارونی، من بارونی
پس کجا رفت
مهربونی؟

من انتظار، تو انتظار
من باریدم تو هم
ببار

من چشم خیس، تو چشم خیس
برام یه چیزی
بنویس

من پر راز، تو پر راز
اما نداریم
اعتراض

تو بی صدا، من بی صدا
پس چی شد اون همه
دعا

من که سکوت، تو که سکوت
تموم شد قصه هرچی بود؟...

نه !!!

من خاطره تو خاطره

پس ،
بمون تا یادمون نره ...

                                                                                

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مخمل یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام به به... مبارکه
وبلاگه جدید مبارک باشه.

خودت میدونی شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

خوب خنگه اینجوری خودتو کم کم میکشی ...

ولی به هر حال قشنگه.

[ بدون نام ] یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

ص...لام.!

شعر زیبایی نوشتین...

با
با
ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد